Beszóltak

  • Skoda_130_GL (törölt): EZ egy 1982-es Skoda 120 GLS. Nagyon jól megcsi... (2011.08.16. 11:40) Szezonális
  • pukancs: hehe :) (2011.04.17. 20:20) Ismétlés a tudás anyja
  • pukancs: www.youtube.com/watch?v=hDk5miCxZKI (2011.04.17. 20:13) Kedves Walter!
  • pukancs: de gondolj bele beleköltesz x összeget és 2x-ért... (2011.04.17. 19:35) Temetők?
  • pukancs: azta mindenit mekkora kincsek (2011.04.17. 19:34) Temetők?
  • Utolsó 20

Totalcar

Nincs megjeleníthető elem

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem





Csajos csütörtök - szerelők

2010.04.29. 08:00 | Lowtyo | 28 komment

Ki mondta, hogy a csajok nem merik felnyitni a motorháztetőt?
És ki az aki örül, ha ott matatnak?

 




A bejegyzés trackback címe:

https://filiaexpressz.blog.hu/api/trackback/id/tr941959814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arthur877 2010.04.29. 15:08:05

Az a Samara-s az odab*sz... :D

Halálos_fogkefe 2010.04.29. 20:56:56

Mi a.... ?!
www.kephost.com/images3/q3acfg8qrp5t7ffxxruw.jpg

meg a szőr se rossz a trabant motorházán belül :D maszek zajtompítás? leszereljük a falvédőt? ejnye...

Krisi 2010.04.29. 22:25:57

@arthur877: az a háromágú felni tényleg zsír! :D

Trabis néni meg jöhetne felém is szerelni. mármint az MZ-t, nyilván, mi mást, nanáhogy.

zalkapone 2010.04.29. 22:31:43

Ha Tommi ezt látja, biztos könnybelábad a kis szeme... :-)

pickapu 2010.04.30. 18:44:56

A Samarásnak tutira megállt valaki két percen belül "nem-e tudok segíteni kisasszony" -szöveggel. Ja persze, segíteni... megtolni... :)

pickapu 2010.04.30. 18:46:43

Ugyanazon a képen a kék szamáron azok a kilincsköltemények...

pickapu 2010.04.30. 18:48:15

...persze úgy csípőtájékon odatévedt a szemem...

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.04.30. 19:18:46

Van egy ismerősöm, vékony csaj, van egy 3.9-es Range-e, és amúgy az egyik Land Rover alkatrészkereskedés-szervizben dolgozik, hivatalosan a pult mögött.
Aztán mivel látott már ezt-azt, múltkor csak lestem, mikor benéztem valami apróságért, erre könyékig olajosan épp szedi szét az egyik Discovery-ben a motort darabokra. Beteg volt az egyik szerelő, szó nélkül beugrott helyette. :)

Kifordított kacagány 2010.04.30. 21:13:15

@Tie: irigylem a pasiját. azért gondolom nem lehet könnyű neki:)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.04.30. 23:53:48

@Kifordított kacagány: Zsigulin szelephézagot is tud állítani. Range-en csak azé' nem, mert a RoverV8 hidrotőkés. :)

És amúgy egyedül van, úgyhogy rá lehet repülni. :)

Egyébként egy tündér, ha kirándulás után hajnali 7-kor felhívom, hogy ha úgyis jön ki a találkozóra, akkor hozna-e egy légszűrőt, akkor a válasz az, hogy jó, de akkor már kérdezzek gyorsan körbe a többieknél is, hogy kinek mi kell még, mer' akkor hoz mindenféle alkatrészt egyből. Vasárnap reggel. Érted. :)

Kifordított kacagány 2010.05.01. 08:13:53

@Tie: mondom én, hogy nem lehet könnyű a pasiknak mellette:) az ilyen kitúr a garázsból és egyéb galádságokra is képes:)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.05.01. 13:24:29

@Kifordított kacagány: Ő pont az ellentétem. Én más autóját nem szeretem szerelni, csak a sajátomat, ő meg a műhelyben csak másokét szereli, a sajátját mindig a többiek. :)

Viszont legalább szép a Range-e. Fekete, sötétítve, V8, ahogy illik., Csak mindig basztatom, hogy tegyen rá egy nagyobb kereket, mert 5 centi emelés van a futóműben, és nagyon hüjén mutat a gyári pici kerekekkel (205R16). :)

pickapu 2010.05.01. 15:45:42

@Tie: Amikor meglett a pickup, a kedves rokonság nekem állt, hogy hű mekkora kerekű autó, minek az (205/80R16). Most megnézhetnék, hogy milyen az, amikor az a kerék "pici". :)

Kifordított kacagány 2010.05.01. 17:06:56

@Tie: ő még biztos úgy tudja, hogy nem a méret a lényeg:) mondjuk az az 5 centi azért nem túl sok. meg ugye kérdéses, hogy milyen az emelés. ha csak egy passzív vasdarab lett alákalapálva, akkor tényleg lehetne rá nagyobb kereket rakni. de így biztos olyan cuki nőcisen mutatós:)
azt meg nem értem, ha tényleg ilyen szuper a csaj, miért tukmálod és nem te repülsz rá. csak nyerhetsz a dolgon. az autóját ezentúl is más szereli majd, a tied bütykölésében meg majd segít, így a toyotás haverod sem akarja majd minden második hétvégén felgyújtani valamelyiket:)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.05.01. 17:12:29

@Kifordított kacagány: Mer nem vagyunk egymás esetei. :)

Az emelés viszont, ahogy illik, nem pogácsával, hanem rugóval lett megcsinálva az autóján, de akkora kerékjárati ívnél nem mutat jól a gyári kerék, hogy a kasztni öt centivel magasabban van.

@pickapu: De hát a 205R16 tényleg kicsi. Valami 27" csak. A normális méret a 31-32" körül van.

pickapu 2010.05.01. 18:43:08

@Tie: Az enyémen az eredeti 6J-16-os felnik vannak, erre ez a gumiméret passzol, viszont ugyanerre az autóra lehet rakni 7JJ-16-os felnivel 255R16-os gummát is. Legalábbis a Nagykönyv ezt írja. Aztán hogy ehhez kell-e emelni rajta, azt már nem tudom. Majd még utánajárok, mert jó volna venni rá egy garnitúra brutálabb gumit felnivel együtt.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.05.01. 19:24:53

@pickapu: 6" széles felnire is fel lehet tenni a 10" széles gumit. A 255/80R16 az meg 32-es kerék, picit nagyobb, mint ami nekem van a Ződön (enyim 235/85R16, az 31,7"), ahhoz azért legalább 7-8 centi emelés kell. Viszont mivel a tiéd elöl torziós, azt elég nehéz emelni... Persze odébb lehet tenni egy-két ricnivel a torziót benne, de akkor meg tördelni fogod a rugót.
Meg ugye a nagy keréknél nem csak erre kell figyelni, hanem roszabbul fog fordulni is, mert előbb beleér belül alászedve a mindenhová a gumi, meg a független felfüggesztésnél (vagy félmerevhídnál) egész más lesz a futóműgeometriád. Nekem ez nem probléma, mer ugye a Range merevhidas, így akármekkora kereket rakok rá, meg akármennyit emelek, az egyetlen dolog, ami változik, az utánfutás, oszt szevasz. (meg persze hosszlengőkar miatt szarabbul fog fordulni)

Kifordított kacagány 2010.05.02. 07:59:27

@Tie: senki nem lehet tökéletes:)
feltételezem azért rugóval oldotta meg az emelést és nem csak egy darab vasat kalapált alá, hogy nagyobb tartományban mozoghasson a kerék. ha rátesz egy nagyobbat, azzal nagyjából fel is emészti azt a +5cm mozgásteret. akár jól mutat, akár nem. nem hülye ez a csaj meg kell hagyni. beszéld rá, hogy emeljen rajta még 5 centit pogácsával és úgy rakjon alá nagyobb kereket. persze ha nem túl magas, akkor problémás lesz a ki és beszállás:)

az, hogy a nagyobb kerék előbb beleér-e a mindenfélébe kanyarodáskor, az azért függ az et számtól is. persze akkor felnit is kell cserélni, de amúgy sem hiszem, hogy nagyon egészséges dolog 6-os felnire 10-es gumit rakni. pláne terepen. vagy rosszul gondolom?
szerintem lehet kapni a pickapupickuphoz is normális emelőszettet, csak valamivel többe kerül mint két kiló vas, meg egy esztergályos 10 perces munkája:)

Kifordított kacagány 2010.05.02. 08:06:36

ja, rákerestem, olyan 250 körül van egy első szett. ennél akkor már olcsóbb ha a bódét emeli meg az alvázon. igaz úgy a hasa nem kerül sokkal magasabbra, de legalább elfér alatta a nagy kerék.

pickapu 2010.05.02. 09:14:00

@Kifordított kacagány: Szerintem akkor egyelőre inkább maradok a gyári méretnél. A gyerkőc így is még mászva száll be. :)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.05.02. 12:53:08

@Kifordított kacagány: Mivel a lengéscsillapító nem lesz kisebb összenyomva, így a rugóút csak lefelé nő meg, felfelé nem. Nem fog tudni jobban BERUGÓZNI a futómű (meg ott van felül amúgyis az alvázon a híd fölött egy gumibak, ami megfogja a hidat), hanem lefele tud nagyobbat lépni. Szóval kéne arra a nagyobb kerék.
Azt mondja, azért nem, mert a 245 széles kerékkel a nyomvájúkból már alig bírja kiterelgetni az autót. :)

ET-vel meg Land Rovernél nem nagyon lehet játszani, mert mivel sokkal nagyobb a rugóútja, mint egy pickupnak pl, a kerék bőven felmegy a kerékjárati ívbe. Tehát ha szélesebb ET-jű felnire rakod, akkor felrugózákor összenyomod vele a sárvédőívet. :)

"ja, rákerestem, olyan 250 körül van egy első szett" - Naná. Így értettem, hogy nehéz emelni. A technológia megvan hozzá, beszerelni se nagy cucc. :)

Kifordított kacagány 2010.05.03. 07:01:06

@Tie: igazad van, vélhetőleg ezért terepezel te és nem én:)

"akkor felrugózákor összenyomod vele a sárvédőívet" á, csak egyszer, utána már van helye. valamit valamiért:)

@pickapu: hülyeség. Tie előbb utóbb úgyis megfertőz annyira, hogy hamarosan elindul a pickapupickup a szörnnyé válás rögös útján:)

pickapu 2010.05.03. 16:01:30

@Kifordított kacagány: Van nekem egy olyan perverzióm, hogy fekete kiegészítőkkel pakolnám tele a kocsit, hogy ne üssön el az ezüst-fekete összeállítástól, mint ami most van. Az intercooler légbeömlője már átalakult :)

pickapu 2010.05.03. 17:32:35

@Kifordított kacagány: Tie az a kategória, akivel nem könnyű versenyre kelni :) máskülönben meg nem tudom egy napra sem nélkülözni a Nissant, mer' akkor nincs bevétel. Majd egyszer, ha már egy újabb pickup fogja furikázni a dolgozós motyómat és lesz (pénzügyi)energiám megtartani a régit, talán elkezdem elvetemültebben berhelni.
Vagy esetleg veszek mellé egy kisebb, számomra átláthatóbb pickupot és azzal kezdek valamibe. Az Expón láttam egy platós Minit, be is mentem a madzag mögé és mindent szétnyittattam a gazdájával, mert kíváncsi voltam rá. Azzal volna poén egyszer elmenni munkát felmérni. :)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.05.03. 19:58:24

@pickapu: Előbb-utóbb úgy is be kell támasztani pár napra szervizbe, amikor több mindent kell rendberakni, majd akkor megejted a tuningokat is. :)

És amúgy én ipari tanuló vagyok pl. a Ladoga Trophy-hoz képest. :)
süti beállítások módosítása