Beszóltak

  • Skoda_130_GL (törölt): EZ egy 1982-es Skoda 120 GLS. Nagyon jól megcsi... (2011.08.16. 11:40) Szezonális
  • pukancs: hehe :) (2011.04.17. 20:20) Ismétlés a tudás anyja
  • pukancs: www.youtube.com/watch?v=hDk5miCxZKI (2011.04.17. 20:13) Kedves Walter!
  • pukancs: de gondolj bele beleköltesz x összeget és 2x-ért... (2011.04.17. 19:35) Temetők?
  • pukancs: azta mindenit mekkora kincsek (2011.04.17. 19:34) Temetők?
  • Utolsó 20

Totalcar

Nincs megjeleníthető elem

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem





Ford kisteher mindenre jó

2010.02.19. 11:44 | tomnemtom | 9 komment

Címkék: it ford jc logmein f150

Az egy dolog, hogy néhány éve Amerikában a Ford F150 volt a legtöbb példányban eladott jármű és hogy felhasználási területei szinte kimeríthetetlenek (bár JC erről kissé másképp vélekedik), de arra álmomban nem gondoltam, hogy itt is belefutok.

Eszerint akkora piac az amerikai F150 tulajdonosok köre, hogy egy viszonylag kis szoftvercégnek is megéri fejleszteni számukra.

A LogMeIn egy olyan szoftver, amivel bekapcsolt állapotú, távoli gépeket használhatunk majdnem úgy, mintha előttük ülnénk. Tehát egy böngészőablakban pl. a munkahelyünkről nyomkodhatjuk az otthoni gépünk asztalán az ikonokat, ki-be kapcsolhatunk a számítógépre kötött háztartási eszközöket (kazán, turmixgép, fűnyíró, stb.), futtathatunk programokat, a garázsba installált webkamerával ellenőrízhetjük féltve őrzött oldtimerünk állapotát, a nappaliban elhelyezett webkamera képén megtekinthetjük, amint kedvenc kölyökkutyánk darabokra szedi kedvenc fotelünket (illetve rosszabb esetben párunkat, amint nem velünk művel páros dolgokat). Az ingyenes verziója mondhatni egy meglehetősen költséghatékony alternatíva az egyébként drága, gyári távoli elérési megoldásoknak.




A bejegyzés trackback címe:

https://filiaexpressz.blog.hu/api/trackback/id/tr261772403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.02.19. 14:17:06

Az a viszonylag kis szoftvercég (aminek mellesleg a haverom a budapesti rendszergazdája, aki ráadásul hozzám hasonlóan zseni boronatárcsán), szóval annak a viszonylag kis szoftvercégnek van egy 50 fős irodája Amsterdamban, egy nemtomhányfős irodája Bostonban, van egy kicsi Sydney-ben, egy fejlesztőiroda Szegeden, és egy majd 200 fős iroda Budapesten, az Andrássy út elején. :)
És ha jól számolom, akkor kb 7millió dollár értékben vannak jelen a NASDAQ-on, és a beszállítói az Intelnek, az IBM-nek, a Rolls Royce-nak, az SAP-nak, meg ilyesmiknek. :)

Való igaz, hogy kis Magyar garázscég volt annak idején, de ma már baromira nem az amúgy. :)

(ha jól emlékszem, csak tavaly a Bp-i iroda majdnem félmilliárd forintot költött IT motyókra, meg felújította az Andrássy úti épület két szintjét)

Kifordított kacagány 2010.02.19. 16:35:34

na akkor ezektől se vásárolunk. ilyen rezsiköltségek mellett jó vastagon foghat a ceruzájuk mikor számlát írnak:)
azt azért árulja el valaki, mi a búbánatos nyavalyának kell egy ilyen cégnek 200 fős iroda?

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.02.20. 00:21:33

@Kifordított kacagány: Mert még a jóistenre is fejlesztenek szoftvert, meg van egy rakás szoftverjük, és mindegyiket fejlesztik mindenféle platformokra.
És akkor itthon nem is nagyon van markenting, az az amsterdami irodában van.

Ja, és az a logmein, amit az egyszeri júzer használ, az ingyen van. :)

tomnemtom 2010.02.20. 00:40:37

@Tie: drága szívem, nagyon örülök, hogy van még egy körmosolyos, mezőgazdasági konyhatündérünk ( remélem, Range-e is van !? ), de itt az a lényeg, hogy egy viszonylag ( ráadásul, ahogy írod, magyar ) kis cég egy használhatatlan, autózhatatlan jármű fedélzeti szoftverére is kínál távoliasztal megoldást. persze, az eladott darabszám tükrében érthető a fejlesztés, nade akkoris, legalább háborodjunk fel, vagy valami, vagy valami egészen más !!
ennyi energiával Trabant műszerfalra is kásztömizálhátták volna, csak ugye, nem sok értelme van, mert a Trabantosoknak van olyan két dolguk, amivel a Ford F-150 tulajdonosok nem rendelkeznek :
1. józanész, hogy odataláljanak
2. térképolvasás képessége
3. mobiltelefon, amin aktuális helyükre újabb Trabantosokat hívhatnak, akik vagy tudják, hova kell menni, vagy qrvanagy bulit rendeznek 0,4 másodperc alatt.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.02.20. 01:40:21

@tomnemtom: Mosmibajod van az F150-nel? Teljesen szofisztikált gépjármű, van neki egy egész motorja is. :))

Kifordított kacagány 2010.02.20. 10:45:19

@Tie: oké, fejlesszenek, de minek nekik annyi irodista léhűtő mellé? merthogy mint írtad szegeden fejlesztenek.

@tomnemtom: ne aggódj, hamarosan ez is olyan kihalófélben lévő jószág lesz, mint a trabi és akkor majd nem kínálnak rá többet. gondolom nem a trabit akarják diszkriminálni, hanem inkább arra gondoltak, hogy túl kevés van belőle ahhoz, hogy 200 fős irodát működtessenek belőle az adó őshazájában:)
F150-ből meg szerintem jut akár 100 is egy irodistára.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.02.20. 16:42:29

@Kifordított kacagány: Akkor helyesbítek. Szegeden IS van egy fejesztőiroda. De az kicsi, az csak olyan 40 fős. :)
Itt pesten a 200 emberből nagyjából 170 fejlesztő, vagy tesztelő. :)

Kifordított kacagány 2010.02.20. 20:10:15

@Tie: ja, az más, így rögtön jobban hangzik. de azért csak nem veszek tőlük semmit, nincs keret ilyen marhaságokra:)
(meg valószínűleg nincs is olyan cuccom amire lehetne:)
süti beállítások módosítása