Beszóltak

  • Skoda_130_GL (törölt): EZ egy 1982-es Skoda 120 GLS. Nagyon jól megcsi... (2011.08.16. 11:40) Szezonális
  • pukancs: hehe :) (2011.04.17. 20:20) Ismétlés a tudás anyja
  • pukancs: www.youtube.com/watch?v=hDk5miCxZKI (2011.04.17. 20:13) Kedves Walter!
  • pukancs: de gondolj bele beleköltesz x összeget és 2x-ért... (2011.04.17. 19:35) Temetők?
  • pukancs: azta mindenit mekkora kincsek (2011.04.17. 19:34) Temetők?
  • Utolsó 20

Totalcar

Nincs megjeleníthető elem

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem





Idióta pözsós

2010.04.09. 16:37 | feketenap | 7 komment

Címkék: peugeot idióta barom 206 hátsókerék

Nem bírom megállni, hogy ne írjam ki magamból azt a dühöt, amit nemrég éreztem. Éppen, hogy kigurultam robogómmal a főútra, utolértem egy 206-ost. Előtte lekanyarodott valaki, azért értem mögé, és egyből a jobb hátsó kerekére pillantottam. Önkéntelenül is felfigyeltem arra, az először felfoghatatlan mozgásra, amit a kerék produkált. Néhány másodpercnek el kellett telnie, hogy elhiggyem, ez tényleg egy közlekedésben résztvevő autóval történik meg. A kerék úgy mozgott, mintha nem fogták volna a csavarok. Mintha eltört volna a tengelycsonk, vagy nem tudom, de baromi félelmetesnek tűnt. Biztos láttak már autót rossz lengéscsillapítóval, mikor függőlegesen remeg a kerék az úthibákon. Na, ez oldalra is ugyan úgy remegett, mint fel és le.

Elkezdtem nyomni a dudát, gyerek nem hallotta meg. Szerencsére nem sokkal később ismét le kellett lassítani, és végiggondolva a dolog súlyosságát, a vezetőajtó mellé gurultam, és mutogattam neki a hátsó kereke felé, no meg ordítotam a bukóból, hogy lötyög a kereke. Srác, volt vagy 22 éves, egy legyintéssel nyugtázta a dolgot, hogy: "Köszi, tudom."

Majd ezt követően kiértünk a lakott területről, és egy kövér gázzal, remegő hátsó kerékkel elviharzott. Még cikázott is egyet jobbra-balra, gondolom ezzel csekkolta, hogy mi a probléma. Számomra hihetetlen, hogy ennyire szarik rá valaki egy lötyögő kerékre. Elhihetik, nem dramatizálom túl a dolgot, azzal a felfüggesztéssel komoly, nagyon komoly problémák voltak. És, ha a nikelezett műszaki érzékével elszámítja magát és belezakózik egy szembejövő autóba? Akkor is legyint majd? Nem akarom főbelőni, ha újra elémkerül, mert én is voltam gyerek. Na de ennyire?

 Nem ez volt az...




A bejegyzés trackback címe:

https://filiaexpressz.blog.hu/api/trackback/id/tr601907655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.04.09. 17:50:43

Nézd a jó oldalát! Legalább nem húzta rád a kormányt és állt meg, hogy jól megfenyítsen, mondván "tudomközödköcsög". 8-)

Sejtem mit érzel voltam hasonló szituban és én is fogtam a fejem, hogy "hát ezt akkor most mégis hogy".

biker_kolee 2010.04.09. 17:51:48

Magyarország, boyracerz, 2010. Így szeretem.

martong 2010.04.09. 19:40:42

Ez nem korfüggő, 17 évesen marha sokat bütyköltem a megboldogult 323GT-met, a legkisebb fura ajra is félreálltam, a pugos meg szimplán csak hülye.

Tomi76 2010.04.09. 22:14:42

Ilyet én is láttam kb 2 évvel ezelőtt. Szintén Pug 206 fekete és szintén jobb hátsó kerék, viszont én nem szóltam, mert 2 értelmesnek látszó zsíros nyakú cigó ült benne. Ez valami tipus hiba lehet, vagy mi, mert idáig nem láttam más autókon. Róluk el tudom képzelni, hogy még olajat sem cserélnek benne 10 forintért.

Kifordított kacagány 2010.04.10. 09:36:34

most mit kell ezen problémázni? ő nem látja, nem fáj neki, meg van győződve róla, hogy nem olyan nagy gond az. majd ha a kormánykerék kezd lődörögni, akkor szólj neki.

Rocko- 2010.04.10. 10:54:45

de-de, fejbe kell lőni. ön és közveszélyes.

RetroGer 2010.04.11. 01:33:26

Az se sokkal jobb amikor valaki kilométereket utazik felnin.
süti beállítások módosítása