A motorépítéshez kell egy csipetnyi elmebaj. Jól tudja ezt schlafertig emberünk is, aki megunta, hogy a 175-ös CZ nem gyorsul, a Samara meg régóta áll az udvarban rendszám nélkül. Nem tétlenkedett, megépítette az első keleti Boss Hoss-t. Amerikai társaitól eltérően ez nem V8-as, ráadásul gázzal megy. Nem szép, nem hivalkodó, de egyedi.
A lengyel Boss Hoss
2010.04.13. 17:00 | scheerti | 6 komment
Címkék: lol cz samara
A bejegyzés trackback címe:
https://filiaexpressz.blog.hu/api/trackback/id/tr71916762
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
csiky944 2010.04.13. 17:56:02
nagyon igénytelen egy cucc,de zorall :)
beleillik káeus madmax körképbe
beleillik káeus madmax körképbe
Halálos_fogkefe 2010.04.13. 18:38:45
de milyen jól veszi a fordulatot! azt a rohadt: miaza gázpalack a hátulján :)
Kifordított kacagány 2010.04.13. 19:14:35
mennyivel nagyobb buli lenne, ha a projektállapot szerint a gáztartály mögötte marad és úgy húzná maga után:)
AttiLADA · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=39435 2010.04.14. 10:45:47
A kilóméteróra nagyon komoly! Egyben van a gép!
mükkemakk 2010.04.17. 21:41:13
a kispolski choppert már megépítették..
Zil motorral építsd.
Zil motorral építsd.
Beszóltak