Mi van a képen?
2010.02.21. 17:21 | feketenap | 21 komment
Címkék: találós kérdés
A bejegyzés trackback címe:
https://filiaexpressz.blog.hu/api/trackback/id/tr431765348
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Neszójjábe__ 2010.02.21. 17:47:05
Audi UrQuattro vagy Sport Quattro, rally csíkokkal
Moleman 2010.02.21. 18:31:17
@Neszójjábe__:
Valóban, Audi S1, bár így bárki kitalálta volna, hogy a kép neve is maradt s1_engine XD
Valóban, Audi S1, bár így bárki kitalálta volna, hogy a kép neve is maradt s1_engine XD
Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.02.21. 18:37:01
Ilyenek - már mint az eredetiek - motorja:
matchboxmemories.blogspot.com/2009/01/mc-toy-audi-quattro.html
matchboxmemories.blogspot.com/2009/01/mc-toy-audi-quattro.html
mükkemakk 2010.02.21. 18:40:11
audi 200 turbo, 1987
feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2010.02.21. 19:07:31
@Moleman: minden valamire való autóbuzi felismer egy S1 motorteret. Azt viszont már nem mindenki tudja, hogy melyik évről és milyen spec. típusról van szó. Na most XD.
Rocko- 2010.02.21. 21:15:55
énn em jáccok. vagyis de, ezen látszik hogy ez egy SportQuattro. :)
viszont kicsit megkuszálták a dolgokat. a festése pedig a Pikes Peaké, ha erre utalt a kérdés.
viszont kicsit megkuszálták a dolgokat. a festése pedig a Pikes Peaké, ha erre utalt a kérdés.
Moleman 2010.02.21. 22:22:17
@feketenap:
Ott a pont :D Az évet én se tudom :D
De attól függetlenül imádom a hangját és kéne :D Bármikori is, legyen az 10V vagy 20V vagy akár S2, bármi ami 5 henger turbó és quattro :D
Ott a pont :D Az évet én se tudom :D
De attól függetlenül imádom a hangját és kéne :D Bármikori is, legyen az 10V vagy 20V vagy akár S2, bármi ami 5 henger turbó és quattro :D
Rocko- 2010.02.21. 22:46:01
@Moleman: tuti h quattro, turbonak turbo h 10 v 20 V, az passz.
de tuti nem S2.
de tuti nem S2.
Sajti - Audiklub 2010.02.21. 23:10:39
Épített autó az biztos.
Angol, (nagy eséllyel) mivel jobb kormányos.
10V turbó motor, méghozzá KE-JET-el ha jól látom, de mechanikus bemelegedés szabályzóval, tehát MC motorkódra szavazok (~175LE).
Elég kusza a gyújtáselosztó körül a kép.
Gyári nagyhűtő van benne, tehát tuti nem S1.
Hogy quattro-e azt nem tudnám megmondani, de hajaz erre festésben:
www.ableitet.no/modeller/UrA1A2/A1_06-Audi-Quattro-A1-Group-B.jpg
Ami a B csoport RallyeQuattro festése. Tehát nem S1 (azaz a rövid quattro festése)
Hirtelenjében ennyi.
Bár ha már ilyen szép a motortér, a kusza kábeleket elrendezhették volna szebben is.
Angol, (nagy eséllyel) mivel jobb kormányos.
10V turbó motor, méghozzá KE-JET-el ha jól látom, de mechanikus bemelegedés szabályzóval, tehát MC motorkódra szavazok (~175LE).
Elég kusza a gyújtáselosztó körül a kép.
Gyári nagyhűtő van benne, tehát tuti nem S1.
Hogy quattro-e azt nem tudnám megmondani, de hajaz erre festésben:
www.ableitet.no/modeller/UrA1A2/A1_06-Audi-Quattro-A1-Group-B.jpg
Ami a B csoport RallyeQuattro festése. Tehát nem S1 (azaz a rövid quattro festése)
Hirtelenjében ennyi.
Bár ha már ilyen szép a motortér, a kusza kábeleket elrendezhették volna szebben is.
Sajti - Audiklub 2010.02.22. 09:56:51
@Rocko-: Aludtam rá egyet, még valami:
Turbó levegőcsöve a "szokásos" utólagosan beépített 100/200 intercoolerre utal, azét van "bután" megtörve.
Hiányzik róla az injektor hűtő porszívó és ha vizes olajos turbó van rajta (mert gyárilag igen) akkor a turbó utóhűtő vízpumpa sincs a vízkörbe installálva.
Továbbá nem látom bekötve az ablakspricnit és természetesen szervókormányos a gépjármű.
Van még kérdés? :D
Turbó levegőcsöve a "szokásos" utólagosan beépített 100/200 intercoolerre utal, azét van "bután" megtörve.
Hiányzik róla az injektor hűtő porszívó és ha vizes olajos turbó van rajta (mert gyárilag igen) akkor a turbó utóhűtő vízpumpa sincs a vízkörbe installálva.
Továbbá nem látom bekötve az ablakspricnit és természetesen szervókormányos a gépjármű.
Van még kérdés? :D
biker_kolee 2010.02.22. 11:50:15
@Sajti - Audiklub: Van. Mondták már neked, hogy húb+? :D
Dagiszabi 2010.02.22. 12:35:09
@Sajti - Audiklub: Ha mechanikus bemelegedés szabályzós akkor az úgy hívják, hogy K-Jetronic!
Jobb is mint a KE! Jobban lehet tuningolni és nem olyan túlbonyolított.
Nem véletlen, hogy a 80as évek második felében, mikor a széria Mercedes motorok már KE-vel mentek, az AMG még sima K-t használt.
Jobb is mint a KE! Jobban lehet tuningolni és nem olyan túlbonyolított.
Nem véletlen, hogy a 80as évek második felében, mikor a széria Mercedes motorok már KE-vel mentek, az AMG még sima K-t használt.
feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2010.02.22. 16:49:09
Bocsi, magamon kívül voltam.
Szóval egy Pikes Peak Audi, 1985-ből.
Szóval egy Pikes Peak Audi, 1985-ből.
Miki-oooo 2010.02.22. 19:13:22
@feketenap: Pikes Pesk Audi, 1985-ből:
www.audistory.24max.de/old1/epphc.htm
Hasonlítsd össze a linken lévő képen a motorteret azzal, amit Te linkeltél. Van különbség? :-))
Az általad linkelttel nem biztos, hogy ilyen időt futottak volna...
www.audistory.24max.de/old1/epphc.htm
Hasonlítsd össze a linken lévő képen a motorteret azzal, amit Te linkeltél. Van különbség? :-))
Az általad linkelttel nem biztos, hogy ilyen időt futottak volna...
Sajti - Audiklub 2010.02.22. 19:54:10
@Dagiszabi: "Ha mechanikus bemelegedés szabályzós akkor az úgy hívják, hogy K-Jetronic!"
Ezzel tökéletesen egyet is értek.
A zavaró pusztán az, hogy ott a pillangószelep potméter és a töltőlevegő hőmérséklet szenzor ami KE-re utal.
Szerintem ez valami hibrid K-KE beépítés lehet sima K fejjel.
@biker_kolee:
Hááááát, főleg mikor reggel kómás a fejem.
@Rocko-:
Pedig (nagyon csendben mondva) és nem is annyira szeretem a turbós benzinest. Mazsola (tempó) és TáDé.
Ezzel tökéletesen egyet is értek.
A zavaró pusztán az, hogy ott a pillangószelep potméter és a töltőlevegő hőmérséklet szenzor ami KE-re utal.
Szerintem ez valami hibrid K-KE beépítés lehet sima K fejjel.
@biker_kolee:
Hááááát, főleg mikor reggel kómás a fejem.
@Rocko-:
Pedig (nagyon csendben mondva) és nem is annyira szeretem a turbós benzinest. Mazsola (tempó) és TáDé.
Sajti - Audiklub 2010.02.22. 19:58:43
@Miki-oooo:
Azért a 10V-ből is szép dolgokat lehet kihozni.
De a 20VT az 20VT. Nem utolsó sorban verseny motorokra raktak 25 szelepes hengerfejet is.
www.audistory.24max.de/old1/pics/talla8.jpg
www.audistory.24max.de/jroes/speicher/25v/p1010004.jpg
www.audistory.24max.de/jroes/speicher/25v/p1010011.jpg
data.motor-talk.de/data/galleries/0/96/2203/7782311/25v-54219.jpg
www.audistory.24max.de/old1/html/e25v.htm
Azért a 10V-ből is szép dolgokat lehet kihozni.
De a 20VT az 20VT. Nem utolsó sorban verseny motorokra raktak 25 szelepes hengerfejet is.
www.audistory.24max.de/old1/pics/talla8.jpg
www.audistory.24max.de/jroes/speicher/25v/p1010004.jpg
www.audistory.24max.de/jroes/speicher/25v/p1010011.jpg
data.motor-talk.de/data/galleries/0/96/2203/7782311/25v-54219.jpg
www.audistory.24max.de/old1/html/e25v.htm
Miki-oooo 2010.02.22. 20:34:45
@Sajti - Audiklub:
Nincs is baj a 10v-el. Abból még egy szívó is egy élmény :-))
Nincs is baj a 10v-el. Abból még egy szívó is egy élmény :-))
Beszóltak